Proiectul eTwinning Coding Stories a propus elevilor de ciclul primar din clasa a III-a B o ofertă atractivă de activități plugged și unplugged, în învățarea primilor pași de programare pe calculator. Elevii au fost implicați în activități creative de coding, conectate cu alte discipline din curriculum-ul școlar.
2023-2024
→Proiectul eTwinning „Loop-Art Adventures: Artistic Unplugged Coding for Kids”, cu elevii clasei IIIA coordonați de doamna învățătoare Mateaș Alina-Claudia
→Proiect Art – habet or the alphabet with art, cu elevii clasei pregatitoare B coordonați de doamna învățătoare Pop Daniela, sept 2023- martie 2024
→Proiectul eTwinning „Parachute Games”, octombrie 2023- iunie 2024, cu elevii clasei III A coordonați de doamna învățătoare Mateaș Alina
→Proiectul eTwinning „Magic App(le)”, octombrie 2023- mai 2024, cu elevii clasei III A coordonați de doamna învățătoare Mateaș Alina
→Proiectul internațional eTwinning „Good Heart, Good Vibes” 2024
→Rezultate-Premiile Naționale eTwinning 2022
→eTwinning „LETS CREATE ART TOGETHER”, aprilie-iunie 2020
2020-2021
Travelling in a yellow submarine
Clasa a II-a A, prof. înv. primar Daniela Pop
Țară coordonatoare: Spania
Țări partenere: Croația, Grecia, Lituania, Portugalia, România, Serbia, Turcia
Small Inventors Train
Clasa a II-a A, prof. înv. primar Daniela Pop
Țări partenere: Turcia, România, Azerbaijan
Startup Investment
Clasa a II-a A, prof. înv. primar Daniela Pop
Țări partenere: Turcia, Polonia, România
2018-2019
Proiectul s-a derulat în perioada septembrie 2018-februarie 2019 și a fost coordonat de Serbia, în desfășurarea lui implicându-se parteneri din 9 țări: România, Polonia, Ucraina, Spania, Portugalia, Italia, Grecia, Albania, Turcia.
Activitățile au vizat mai multe componente ale programării care au contribuit eficient la dezvoltarea competențelor matematice bazate pe conștientizarea și utilizarea limbajului direcțional, învățarea programării prin joc utilizând programe accesibile vârstei elevilor implicați (Scratch, Minecraft, PixelArt, Cody Feet).